lauantai 22. kesäkuuta 2013

Karva-allergia!

Mä pakotin miehen leikkaamaan taannoin mun hiuksia. Ota viisi senttiä! Minä opetan (näinniinku entisenä kampaajana). Se ei halunnut. Se menee kuitenkin pilalle. Kuulemma. Ja eikä mee, se on vaan hiusta ja kuinka hankalaa on leikata viisi senttiä pois hiuksista tasaisesti!!??
Note to myself: se on, ei vaan tullut opiskeluajat mieleen silloin... ensimmäisessä tasausleikkauksessa meni varmaan kaksi tuntia.

No anyway. Unohdin mainita ettei kannata ottaa viittä senttiä ihan niskahiuksista koska ne on lyhyemmät kuin sitten päälimmäiset.

Sitten lähti 25cm. Oho. "Leikkaanko toisenkin puolen?"


Mielellään. Kiitos. Ihan hyvää se tietysti teki. Kuivat lähti. Mutta mä en siltikään totu tähän olkapäätähipovaan tukkaan. Mä haluun pidemmät! Mutta en jaksa teippejä, kun ne ei mulla pysy. Tai teipit pysyy mun päässä mutta ei siinä tekotukassa. Ja sinetit kuluttaa muutenkin hentoa karvaa. Ja....

Mulla on karva-allergia. Oman karvan allergia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti