sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Fear Factory

Terrrrrrvetuloa kaikki seuraamaan Fear Factoryä. Toisinsanoen tervetuloa mun korvien väliin. Ja tälläkertaa mä kerron tän ääneen vaikka asia onkin tyhmä, lapsellinen ja olisi parempi pitää tästäkin asiasta suu supussa.

Mä olen muistaakseni aina pelännyt jotakin. Aina! Ja ihan hirvittävästi. Niin että sydän on pusertuneena rintaan. Yleensä ne asiat on jotain mistä ei tarvitsisi huolehtia, mutta minä huolehdin. Mä huolehdin ja pelkään kaikkia asioita niin paljon että olenkin sanonut, etten ole pitkäikäinen. Minä murehdin itseni kumoon.

Viimeaikoina (= muutamina viime vuosina) oon murehtinut paljon omaa terveyttäni. Ajattelin että jos painonpudotus auttaisi asiaan. Olihan minulla paljon ylipainoa. No, ei auttanut. Tai no saan mä taitettua itseni kasaan huomattavasti helpommin, mutta se varmaan onkin siinä kaikki.

Mua on vaivannut pitkään mitä moninaisimmat vaivat, niin että tohtorit alkaa olla kaikki varmaan ihan rikki. Taas se tulee. Mutta useimmiten ei ne ole edes kuunnelleet asiaa. Kuten tässä aiemmin kun kävin lääkärissä sen takia kun herätessä mulla ei ollut lainkaan näkökykyä. Tuli se tovin päästä takaisin, mutta siis oli pelottava tapaus. Ja koska mulla on silmänpohjassa verkkokalvossa reikiä ja se voi aiheuttaa irtaumaa, mun pitää raportoida kaikesta oudosta silmäpoliklinikalle. Soitin sitten tästä heti, joten sanoivat että menen käymään päivystyksessä, ei kuulosta silmävaivalle vaan neuropuolen asioille. Ja minä menin sitten selvittämään asiaa päivystykseen. Mä sain sieltä diagnoosin että mulla on toisessa korvassa alipainetta.  Joskus turhauttaa. Raskaasti turhauttaa.

Mä olen varmaan kertonut joskus että olen sairastanut masennusta? Kyllä. Älkää koskaan sairastuko siihen, sillä sen jälkeen ihan sama vaikka teiltä irtoaisi yhtäkkiä pikkusormi, teillä on sen jälkeen masennus. Mun kaikki vaivat on joko masennusta, tai sitten ne kysyy "tuntuuko susta että sua masentais?"

Kyllä. Itseasiassa kyllä. Jos minulle sanotaan keskussairaalasta "Mene lääkäriin, hae lähete neuropolille, kuulostaa neurovaivalle" ja minulle taas lääkärissä sanotaan "Ihan normaali on silmä ei näe, ei tarvita lahete. Hetkinen, korvassa olla alilampo, tarkoitta alipaine". Silloin joo voi vähän tuntua ettei saatana tästä tule mitään.

Nyt mä jännään sitä neuroaikaa, mulla on tulossa myös suupolille aika ja sitten pitäisi muutama luomi käydä irrottamassa. Silmästäkin (!!!) löytyi viimeksi luomi. Sitä kuulemma pitää seurata. Menin googlaamaan. Virhe.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti