perjantai 15. helmikuuta 2013

Tilassa

Tiedättekö sen tilan kun on hyvinhyvin ontto olo. Mulla on se nyt. Tai oli jo eilenkin osittain.
Päässä ei liikahda minkäänlaista eikä edes jaksa siitä huolehtia. Ja samalla mulla on hyvin hyvin raskas olo. niin että voisin nukkua nyt vaan viikonlopun putkeen ja katotaas sitten maanantaina. Juttuhan on vaan niin ettei se toimi noin. Harmi.

Mä kävin muuten suu-ja sorkkatautipolilla ja tänäaamuna neurollakin. Kaikki vaikuttais olevan ihan ok, mutta koska molemminpuolinen silmien näkökyvyn menetys (hetkittäisestikkin) viittaa aivoperäiseen juttuun, asia tutkitaan vielä magnettikuvilla. Mutta tohtori kyllä rauhoitteli että kun muuten kaikki toimii, ei oo hätää.
Luultavasti juuri tuo lepyttelytieto saikin viimeisteltyä tän "tilan" mulle. On tätä tullut pyöriteltyä mielessä kuitenkin.

Koska oon ruokavaliostakin repsahtanut viimeiset puoli vuotta ja viimeisen kuukauden aikana on tapahtunut jotain läskillisesti järkyttävää, mun on vaan taas pakko tsempata. Puuh. Ärsyttää sekin. ÄRSYTTÄÄ. Mun tarvii ajatella vaikka vaan sanaa "pulla" ja kas, mulla on kaksi kiloa lisää. Nojoo, myöskin kalatermein iltasyönnit on ollut lisääntymässä ja vahingossa oon syönyt pussin karkkia. Huomaamatta. No anyway. Oon taas yrittänyt tsempata. Painotus sanalla yrittänyt. Tänäänkin kello oli kaksi ennenkuin sai suuhunsa muuta kuin kahvia. Se muuten monesti kostaantuu syöppöhulluuskohtauksella illanpäälle. Mä mielelläni haluaisin tulla himolikkujaksi, silloin tätä ruokaongelmaa ei ois. Muttaku ei. Musta ei oo vieläkään tullut ulkoilijakansaa tai sporttihullua. Kuka auttais? Personaltrainer? Tarttis varmaan myös ravitsemusperäteipin. Ja muita apujoukkoja. Help. Olen ihaillen katsonut Juttaa ja puolen vuoden superdieettejä. Tollaista minä tarviin!

Ystävänpäiväkin tuli ja meni. Anteeks kaikille ystäville, en muuten taaskaan lähetellyt kortteja. Oon siinä surkea. Niinkuin soittamisessakin. Mut mää oon hirveen hyvä ajattelemaan mitä kaikille kuuluu ja miten voidaan. Olette mielessä.

Nyt jatkan tilailua. Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti